BEZPIECZNY HOTEL = SPOKOJNY POBYT
Szanowni Państwo,
Zapewnienie BEZPIECZEŃSTWA Państwu oraz pracownikom to nasz priorytet.
W obliczu obecnego stanu epidemiologicznego wdrożyliśmy szereg zasad i procedur dot. higieny i bezpieczeństwa, obejmujące wszystkie obszary hotelu, aby pobyt upływał w przyjemnej i spokojnej atmosferze.
- Personel postępuje zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Głównego Inspektoratu Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia). Na bieżąco monitorowane są informacje oraz zalecenia dotyczące SARS-CoV-2.
- Personel został przeszkolony z zasad zachowania czystości, higieny i posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości i swoje.
- Personel wyposażony jest w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe, płyny do dezynfekcji powierzchni i dłoni. Posiadamy procedury dot. dezynfekcji stanowiska pracy. Każdego dnia mierzona jest temperatura ciała pracownika oraz kontrolowany jest stan jego zdrowia.
- W obrębie wejścia głównego, w lobby recepcyjnym, znajduje się płyn do dezynfekcji dłoni. Prosimy o jego użycie przy każdorazowym wejściu do obiektu. Hotel wyposażony jest dodatkowo w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym. Znajdą je Państwo przy wejściu do restauracji, w pobliżu toalety ogólnodostępnej oraz na każdym piętrze przy windzie.
- Na terenie hotelu obowiązuje dokładne zakrywanie nosa i ust. W recepcji hotelu można nabyć jednorazowe maseczki ochronne.
- W przestrzeniach wspólnych należy zachować bezpieczną odległość min. 2m w stosunku do innych Gości oraz personelu hotelu oraz ograniczyć do minimum przebywanie w obszarze recepcji.
- Prosimy o korzystanie z windy wyłącznie z osobami mieszkającymi w pokoju.
- Proces meldunku został ograniczony do niezbędnego minimum. Dla wspólnego dobra Państwo proszeni są o potwierdzenie stanu zdrowia. Zależy nam, aby środowisko wewnętrzne hotelu było bezpieczne dla wszystkich osób w nim przebywających.
- Personel systematycznie dezynfekuje miejsce pracy, zwracając szczególną uwagą na ladę recepcyjną i terminal płatniczy. Na bieżąco odbywa się również dezynfekcja karty-kluczy oraz długopisów. W częściach publicznych, ze wzmożoną częstotliwością, dezynfekowane są przestrzenie ogólnodostępne: winda, korytarze, klatka schodowa, toalety, restauracja ze szczególną uwaga na elementy często dotykane jak przyciski, klamki, poręcze, uchwyty, włączniki itd.
- Rekomendujemy płatności przy użyciu kart płatniczych oraz rozliczenie w postaci faktury drogą elektroniczną.
- W trakcie pobytu, ze względów higienicznych, nie świadczymy usługi sprzątania. Istnieje możliwość zamówienia serwisu w trakcie pobytu, po uprzednim przekazaniu prośby do recepcji hotelu. Sprzątanie pokoju odbywa się pod nieobecność Gości, po wcześniejszym przewietrzeniu i zdezynfekowaniu pomieszczenia. W przypadku chęci wymiany ręczników, opróżnienie kosza bądź uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy również o kontakt z recepcją hotelu.
- Śniadania serwowane są do pokoju, zgodnie z Państwa preferencjami kulinarnymi.
- W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
- Dodatkowe wyposażenie pokoju jak igielniki, czyścik do obuwia, papeteria, długopis, informator hotelowy są dostępne na życzenie w recepcji hotelu.
- W momencie wymeldowania prosimy o pozostawienie karty-kluczy w pojemniku znajdującym się na ladzie recepcyjnej.
- Po wyjeździe Gości pokoje są wietrzone i bardzo dokładnie dezynfekowane preparatem biobójczym, wirusobójczym i grzybobójczym o szerokim spektrum działania. Każdorazowo następuje dokładna dezynfekcja wszelkich powierzchni w pokoju: mebli, klamek, włączników, lampek, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, wszelkich powierzchni płaskich oraz wszystkich urządzeń sanitarnych w łazienkach.
Szereg działań profilaktycznych zostało wdrożonych w hotelu w trosce o Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i spokój podczas pobytu.
Hotel VESPER HOUSE to bezpieczne miejsce!
Życzymy spokojnego pobytu.
Zespół Vesper House